Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74205668
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Stare civila -> Stare civila

Întrebări
Intrebarea nr. 1648 din data: 04-07-2007 pusa de madalina ciocoiu :
·  imi fac buletin pt 14 ani si as dori sa stiu care sunt actele necesare si in ce zile se pot depune la politia municipiului galati serviciu evidenta populatiei

Intrebarea nr. 1640 din data: 29-06-2007 pusa de ionela :
·  Buna ziua.Am absolvit o facultate la zi in vara acestui an si urmeaza sa primesc diploma de licenta. Va rog sa-mi spuneti ce as putea face pentru a primi indemnizatia pentru cresterea copilului, urmeaza sa nasc in octombrie primul copil.Va multumesc

Intrebarea nr. 1630 din data: 20-06-2007 pusa de Safta Marian :
·  Ma casatoresc cu o fata care are un copil cu numele de familie diferit de al ei si am dori dupa ce ne casatorim sa ii schimbam numele de familie ca sa avem acelasi toti trei . Ce trebuie sa facem si de ce acte avem nevoie si unde trebuie sa ne prezentam? Multumim.

Intrebarea nr. 1501 din data: 17-04-2007 pusa de vlad helena :
·  buna ziua am nascut saptamana trecuta primul meu copil, si m-ar interesa unde si cu ce acte trebuie sa ma prezint pt. banii acordati pt. primul copil, si pt. cei pt. trusoul copilului, deasemenea m-ar interesa si pt. indemnizatia de crestere a copilului va multumesc cu stima helena vlad

Intrebarea nr. 1498 din data: 14-04-2007 pusa de otilia :
·  Am parasit Romania in anul 1989 inainte de revolutie.Am o fetita de 14 ani si nu sint casatorita.Va rog sa-mi spuneti ce acte am nevoie pentru a primi cetatenie pentru fica mea si pentru a primi pasaport .



Răspunsuri
Intrebarea nr. 1648 din data: 04-07-2007 pusa de madalina ciocoiu :
·  imi fac buletin pt 14 ani si as dori sa stiu care sunt actele necesare si in ce zile se pot depune la politia municipiului galati serviciu evidenta populatiei
Raspuns din data de 28-09-2007 :
Urmare intrebarii dumneavoastra, va informam urmatoarele:
Pentru dobandirea Cartii de identitate aveti nevoie de Certificat de Nastere in original si copie, trebuie sa fiti insotit de unul dintre parinti, parintele insotitor sa aibe la el buletinul de identitate personal precum si Certificatul de Casatorie in original si copie, un act de spatiu in original si copie, taxa platita la Judecatorie(pentru Arad-7 lei), timbru fiscal de 1 leu si o cerere tip pe care o primiti de la Serviciul Evidenta Populatiei Galati. Despre orarul acestei institutii, va rugam sa va informati personal prin intermediul internetului.

Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 1640 din data: 29-06-2007 pusa de ionela :
·  Buna ziua.Am absolvit o facultate la zi in vara acestui an si urmeaza sa primesc diploma de licenta. Va rog sa-mi spuneti ce as putea face pentru a primi indemnizatia pentru cresterea copilului, urmeaza sa nasc in octombrie primul copil.Va multumesc
Raspuns din data de 21-08-2007 :
Urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
In conformitate cu Legea nr.7/09.01.2007, pentru aprobarea Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr.148/2005, privind sustinerea familiei in vederea cresterii copilului, art.I, alin.1, lit.I, poate beneficia de acest drept si persoana care se afla in perioada de 60 de zile de la absolvirea cursurilor de zi ale invatamantului universitar, organizat potrivit legii, cu examen de licenta sau de diploma, in vederea angajarii ori dupa caz trecerii in somaj, potrivit legii.

Centrul de Informare Ceateni.
Sus

Intrebarea nr. 1630 din data: 20-06-2007 pusa de Safta Marian :
·  Ma casatoresc cu o fata care are un copil cu numele de familie diferit de al ei si am dori dupa ce ne casatorim sa ii schimbam numele de familie ca sa avem acelasi toti trei . Ce trebuie sa facem si de ce acte avem nevoie si unde trebuie sa ne prezentam? Multumim.
Raspuns din data de 29-06-2007 :
Pentru o mai buna informare cu privire la rezolvarea problemei dumneavoastra, va rugam sa va adresati pe mail-ul urmator:
liviuconta@yahoo.com , persoana de contact- Conta Liviu, tel:250272 și 0723178499.

Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 1501 din data: 17-04-2007 pusa de vlad helena :
·  buna ziua am nascut saptamana trecuta primul meu copil, si m-ar interesa unde si cu ce acte trebuie sa ma prezint pt. banii acordati pt. primul copil, si pt. cei pt. trusoul copilului, deasemenea m-ar interesa si pt. indemnizatia de crestere a copilului va multumesc cu stima helena vlad
Raspuns din data de 22-05-2007 :
Referitor la solicitarea dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Conform O.U.G. 148/2005 actele necesare pentru intocmirea dosarului in vederea acordarii indemnizatiei/stimulentului pentru cresterea copilului sunt urmatoarele:
• Cerere tip;
• Actul de identitate al solicitantului - copie;
• Certificatul de nastere al copilului - copie;
• Livretul de familie - copie;
• Certificatul de persoana cu handicap al copilului, dupa caz - copie;
• Adeverinta eliberata de autoritatile competente sau de catre angajator, dupa caz, din care sa rezulte ca a realizat timp de 12 luni venituri profesionale supuse impozitului pe venit;
• Cererea beneficiarului catre angajator prin care se solicita acordarea concediului pentru ingrijirea copilului;
• AdeverinTa eliberata de platitorul indemnizatiei de maternitate sau, dupa caz, alte dovezi, din care sa reiasa ultima zi de concediu de maternitate;
• Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca solicitantul nu beneficiaza in acelasi timp de indemnizatie de maternitate;
• Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca celalalt parinte natural sau, după caz, o alta persoana dintre cele prevazute de ordonanta de urgenta nu beneficiaza de drepturile prevazute de prezenta ordonanta de urgenta – este cuprinsa in formularul de cerere tip;
• Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca solicitantul se ocupa de cresterea si ingrijirea copilului si ca acesta nu este incredintat sau dat in plasament nici unui organism privat autorizat sau serviciu public autorizat ori unei persoane fizice – este cuprinsa in formularul de cerere tip;
• Dovada eliberata de autoritatile competente, de angajatori sau, dupa caz, declaratie pe propria raspundere, din care sa rezulte ca solicitantul se afla in concediu pentru cresterea copilului – doar pentru acordarea indemnizatiei pentru cresterea copilului;
• Dovada eliberata de autoritatile competente sau, dupa caz, declaratie pe propria raspundere, din care sa rezulte ca solicitantul realizeaza venituri profesionale supuse impozitului pe venit potrivit prevederilor Legii nr. 571/2003, cu modificarile si completarile ulterioare – doar pentru acordarea stimulentului pentru cresterea copilului;
• Dovada eliberata de autoritatile competente sau de catre angajator, după caz, din care sa rezulte incadrarea in una din urmtoarele situatii:
a) si-au insotit sotul/sotia trimis/trimisa in misiune permanenta în strainătate;
b) au beneficiat de indemnizatie de somaj;
c) au beneficiat de concedii si indemnizatii de asigurari sociale de sanatate;
d) au realizat perioade asimilate stagiului de cotizare in sistemul public de pensii în conditiile prevazute la art. 38 alin. (1) din Legea nr. 19/2000 privind sistemul public de pensii si alte drepturi de asigurari sociale, cu modificarile si completarile ulterioare;
e) au realizat perioade de stagiu de cotizare in sistemul public de pensii, in conditiile prevazute de actele normative cu caracter special care reglementeaza concedierile colective;
f) au realizat in sistemul public de pensii, anterior datei intrarii în vigoare a Ordonantei de Urgenta nr. 148/2005, perioade de stagiu de cotizare pe baza de contract de asigurare sociala;
g) au beneficiat de indemnizatia lunara prevazuta de Ordonanta de Urgenta nr. 148/2005 art. 1 alin. (1)
• Alte acte necesare, in copie,cum ar fi, dupa caz, certificatele de nastere ale celorlalti copii, hotarare judecatorească de incredintare în vederea adoptiei, hotarare judecatoreasca de incuviintare a adoptiei, hotarare de instituire a masurii de plasament, dispozitia primarului de instituire a tutelei etc.
• Xerocopie dupa cererea inregistrata si depusa de beneficiar la angajator prin care solicita acordarea concediului pentru cresterea copilului pana la 2 ani, respectiv 3 ani .
• Xerocopie dupa concediile medicale a beneficiarului de indemnizatie pentru cresterea copilului, de la data terminarii perioadei de lauzie și pana la data depunerii cererii.
• Adeverinta de la Casa de pensii privind stagiul de cotizare
• Dosar plic

PENTRU ACORDAREA ALOCAȚIEI DE NAȘTERE actele necesare sunt urmatoarele :
- Cerere tip
- Declaratie pe propria raspundere in care se va specifica numărul copiilor nascuti vii anterior;
- Certificat de nastere pentru copilul nou nascut (original si xerocopie);
- Certificate de nastere pentru copii nascuti vii anterior (xerocopii);
- Buletin de identitate/carte de identitate a mamei (original si xerocopie) din care sa rezulte domiciliul stabil;
- Certificat de casatorie;
- Sentinta de divort;
- Adeverinta eliberata de primarul localitatii de domiciliu sau a localitatii unde a fost inregistrata nasterea din care sa rezulte ca nu a beneficiat de alocatie pentru copilul nou nascut;
- Certificat deces pentru copii nascuti vii si decedati ulterior;
- Acte care sa dovedeasca calitatea de reprezentant legal al noului nascut (daca mama nu se afla in situatia de a beneficia de alocatia de nastere);
- Copie dupa livretul de familie (actualizat la zi).

NOTA: TERMENUL DE DEPUNERE ESTE DE 12 LUNI DE LA NASTEREA MINORULUI PENTRU CARE SE SOLICITA ALOCATIA.



CERERE
PENTRU ACORDAREA ALOCATIEI PENTRU COPII NOU
NASCUTI


Subsemnata (ul) _________________________________________________

nascuta la data (zi, luna, an)____________________________________ cu domiciliul in localitatea ______________, str.__________________________,
nr. _____ bl. ______, sc.___, et. ___, ap. ___, telefon__________, sector _________,
judetul______________, iar resedinta in localitatea ____________________, str.________________, nr. ________ bl. ______, sc._______, et. ____, ap. ____, telefon__________, sector ________, judetul ____________,cod postal________, posesor al B.I./C.I. seria _____ nr. ____________, CNP______________________, eliberat de Sectia de Politie___________________, la data de ___________, va rog sa-mi aprobati acordarea alocatiei pentru copii nou nascuti.
În conformitate cu prevederile art. 25 din Legea 416/2001 solicit alocatia pentru copii nou nascuti pentru fiecare din primii 4 copii nascuti vii. Nasterea a avut loc la data de (zi, luna, an) _____________,iar copilul a fost înregistrat în registrul starii civile (comuna, oras, municipiu) _______________________, sub numele
de________________________________, cu certificatul de nastere seria ______ nr. _______________, si care are CNP____________________________.
Anexez alaturat actele prevazute de Leg. 416/2001 si HGR 1099/2001.

Semnatura , Data,


Dosarele cuprinzand actele mentionate mai sus trebuiesc depuse la Serviciul Prestatii Sociale cam. 8 in Palatul Cenad cu program zilnic intre orele 08,00 – 20,00.


Centrul de Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 1498 din data: 14-04-2007 pusa de otilia :
·  Am parasit Romania in anul 1989 inainte de revolutie.Am o fetita de 14 ani si nu sint casatorita.Va rog sa-mi spuneti ce acte am nevoie pentru a primi cetatenie pentru fica mea si pentru a primi pasaport .
Raspuns din data de 22-05-2007 :
In legatura cu intrebarea adresata de dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Pentru obtinerea cetateniei romane, va puteti adresa Ministerului Justitiei, in conditiile prevazute de Legea nr.21/1991-Legea cetateniei romane, cu modificarile si completarile ulterioare;
Dupa obtinerea cetateniei romane, va puteti adresa Serviciului Public Comunitar pentru Eliberarea si Evidenta pasapoartelor Simple, pentru eliberarea unui pasaport simplu romanesc.

Centrul de Informare Cetateni.
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved